srijeda, 24. listopada 2012.

Tajne astrologije i tarot virtual gratis ili kao tarot spreads !!

strength tarot, lewellyn tarot Skrivene tajne kao free tarot software i love tarot readings i love tarot free kao i i ching tarot i puno više! Tarot špil od sedamdeset i osam karata koje se u raznim krajevima Europe od sredine 15.stoljeća se koristi predviđanje sudbine i za igru. Sastoji se od pedeset i šest igračih karata Mala Arkana, kakve se za igranje širom Europe koriste i od posebnih 22 komada Velika Arkana. U tim brojevima okultisti nalaze određenu simboliku broj karata Velike Arkane uspoređujući sa tarot cards online for free i hebrejskim alfabetom sastoji se od 22 slova i nekim hramovima koji imaju 56 stepenica. Mala Arkana proricanje sudbine on line podijeljena je na četiri jednake grupe poznate kao karo, herc, tref i pik gatanje iz kave simboli. U svakoj se nalazi po deset karata od ovih grupa pridodane su i karte Paža, Viteza, Kraljice i Kralja. Velike Arkane za gatanje samo koriste mnogi okultisti, dok karte Male Arkane vide samo kao igračke karte. Kao vrijeme nastanka tarot karata su neki okultisti uzimali razdoblje Egipta drevnog ili card tarot reading online free kabalistička stara učenja, pojava karata međutim sa klasičnim tarot simbolima od osamnaestog stoljeća sa sigurnošću se može tek pratiti. Prve tarot karte pojavile su se u Italiji sredinom 15. stoljeća, dok je uporaba njihova u okultne svrhe po prvi put zabilježena u 16. stoljeću. Tarot
Poznati vidovnjaci i tarot majstori otkrivaju vašu buducnost i sudbinu, sve ljubavne tajne, zdravstvene i financijske okolnosti vašeg života. Saznajte više...
Široka primjena tarot karata među okultistima tek od kraja osamnaestog stoljeća započinje, kada ih je Antoine Court de Gébelin 1725.-1784. promovirao kao sredstvo za proricanje, vjerujući da karte sadržavaju ključ za drevno i mistično egipatsko znanje koje je obznanio bog Thoth svijetu. Jean-Baptiste Alliette tarot free predictions istovremeno poznatiji kao Etteila 1738.-1791. je objavio 1770.godine djelo o proricateljskom značenju tarot karata. Kasnija arheološka istraživanja nisu dovela u vezu tarot karte proricanje budućnosti besplatno sa podrijetlom egipatskim navodnim njihovim,nastalo je vjerovanje da su Romi nakon 19. stoljeća, tehnikom i proricanjem pomoću karata tarot su ovladali, potomci Egipćana zapravo daleki i sun tarot i free tarot predictions svoje divinacijsko znanje da su stekli ondje. Postoji više različitih stilova karata, a najrašireniji su egipatski, tarot card free reading love, tarot card reading, francuski i ciganski, najbliži su izvornim kartama. Ljubavni Horoskop
Ljubavni Horoskop, saznajte što vam donosi ljubavni horoskop za ovu godinu...

4 komentara:

  1. Kontaktirala sam razne ljude, isla kod svakakvih vracara, astrologa, gledali su mi u kafu, dlan , pasulj....Ali bezuspesno
    Bila sam silovana kao dete, ostavili su me roditelji, jednom rečju nisam imala nikakav pravac u zivotu.
    Udala sam se i rodila 4 dece iz tri braka.Ni jedan brak mi nije uspesan.
    I slucajno mi drugarica kaze da joj je neka Renata pomogla, iskreno ja joj nisam verovala.I nekako ona mene natera i evo zahvalna sam i drugarici i Renati
    Hvala joj, imam decka koji je prihvatio moju decu i pruza mi ljubav koju nisam imala do sad.

    Do nje mozete doci putem vibera i vacapa +385923813830

    OdgovoriIzbriši
  2. Kontaktirala sam razne ljude, isla kod svakakvih vracara, astrologa, gledali su mi u kafu, dlan , pasulj....Ali bezuspesno
    Bila sam silovana kao dete, ostavili su me roditelji, jednom rečju nisam imala nikakav pravac u zivotu.
    Udala sam se i rodila 4 dece iz tri braka.Ni jedan brak mi nije uspesan.
    I slucajno mi drugarica kaze da joj je neka Renata pomogla, iskreno ja joj nisam verovala.I nekako ona mene natera i evo zahvalna sam i drugarici i Renati
    Hvala joj, imam decka koji je prihvatio moju decu i pruza mi ljubav koju nisam imala do sad.

    Do nje mozete doci putem vibera i vacapa +385923813830

    OdgovoriIzbriši
  3. KONTAKTIRALA SAM RAZNE LJUDE I ASTROLOGE I T D.DA MI POMOGNU ALI BILO JE SVE UZALUD I BEZUSPESNO...ZIVOT MI BIO PAKAO SVAKO NA SVOJU STRANU JE OTISAO DECA MUZ I JA...ALI UBRZO ZAHVALJUJUCI KUMI MOJIJ I DRUGARICI STO SU MI PREPORUCILI GOSPODJU RENATU...UBRZO SVE JE VRATILA NA SVOJE MESTO...U PITANJU JE BILA BACENA MAGIJA NA NASU KUCU...AKO I VI IMATE BILO KAKAV PROBLEM NAZOVITE JE ZENA JE SILA JAKA I MOCNA ZENA...EVO BROJA +385/923813830 vibe

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo je svjedočanstvo mog života, moj ljubavnik je prekinuo sa mnom, znam da je moja krivnja što ga je natjerao da raskine sa mnom, kontaktiram dr. Lomija i objasnim što se dogodilo onda mi je pomogao da odradim neke molitve i moj ljubavnik mi se vratio moleći me da mu je žao što me još uvijek voli i danas smo ponovno zajedno i obećavam da nikada nećemo razgovarati s njim i danas smo oboje sretni, ako vam je također potrebna pomoć dr. Lomija da ga kontaktirate na liniji WhatsApp broja; +2349034287285 možete mu poslati e-mail; lomiultimatetemple@gmail.com za pomoć

    OdgovoriIzbriši