srijeda, 13. lipnja 2012.

Neobične vjerske izreke

"Grijeh u teološkim naukama, zabranjen odnos u sudskoj praksi i pojam za koji filozofi nikako da nađu vremena." Karl Kraus

"I u nesreći treba biti istinoljubiv." Stefan Cvajg

"Niko ne uspijeva tako brzo kao onaj koji se koristi tuđom greškom." Bekon

"Ljepota je snaga kojom žena očarava svog ljubavnika, a plaši muža." Birs

"Biti Francuz u ljubavi znači – prevaliti pola puta." Prever

"Čovjek je sretan samo onda kada uspije usrećiti drugoga." Bjelinski

"Oni koji žele nešto naučiti nikad nisu besposleni." Mirabo

"Pesimista tvrdi da su sve žene dostupne. Optimista to ne misli, ali ne gubi nadu." Jerome

Svaka minuta je prilika da promijenimo svoj život.

"Bigamista je ličnost koja i druge pogreške čini više puta." Sellers.

"Ljudima koji ne moraju da obave neki posao ništa nije nemoguće." Malro

"Žena mora znati šutjeti. Brak bez šutnje je kao automobil bez kočnica." Aznavur

Vjeruj u sebe.

"Flertovati bez dubljih namjera isto je, otprilike, kao planirati putovanje, a nemati prijevoz." Mastroianni

"Dosada je bolest sretnih ljudi. Nesretni se nikad ne dosađuju, jer su prezaposleni." Camus

"Luđak ima uvijek prednost pred nadarenim čovjekom, vječito je zadovoljan sam sa sobom." Napoleon

"Priča se da je Orfej sišao u pakao da bi potražio svoju ženu. Ja znam mnoge udovce, ali nijedan od njih ne bi sišao ni u raj da bi potražio svoju." Likok

Ko rano rani ne čini proljeće.

"Ljubav! Ta riječ mi zvuči tako čudesno da mislim da, sve što izvire iz ljubavi mora i biti isto tako čudesno." Dante


"Ako nekad, jureći za srećom, nađete tu sreću, vi ćete, kao i ona starica što je tražila naočale, otkriti da vam je sreća sve vrijeme bila na nosu." Bernard Shaw

"Umjetnost traži žrtve, a žrtve umjetnosti traže – kompenzaciju." Lenče

"Žene su najveći paradoks mog života. Tek kad me napuste, postaju mi dobri prijatelji." Rooney

Ja nikad ne pijem, osim kad sam sam ili u društvu.

Samo veliki ljudi mogu uistinu voljeti. Leonardo da Vinci

Poznate izreke: hrabrost izreke, naj izreke, latinski citati i izreke, hrabrost izreke, biblijske izreke, izreke o zimi

Nema komentara:

Objavi komentar